The category has been excluded from the voting of by decision of organizers of the “Favorites of Success” Award, and it’s currently inactive. Here are shown an old survey results for 2020.
The survey results in this category is currently being tested by independent auditors: a marketing research company InMind and the Kiev International Institute of Sociology (KIIS).
Complete, comprehensive ratings of contestants will be available at public shortly after processing the questionnaires of Experts and Celebrities Juri’s. Prior to completion of the audit, only results of survey of an Internet-auditory are available.
Results
Consumers survey results of 2020 in category
Mass media / National trade marks award
Ня номінація активна тільки один день на рік, тільки 1 квітня.
Який нагороді для торгових марок довіряють українці найбільше. Результати якого з перерахованих рейтингів слід вважати найбільш достовірними і об’єктивними.
:-) Каверза тут у тому, що далеко не всі з представлених у списку нагород є трофеєм за перемогу в конкурсі чи в рейтингу. Велика частина списку — це нічого не значущі «сувеніри», які купуються в маркетингових цілях без будь-яких проведених досліджень, опитувань і експертиз. У деяких випадках «перемога» досягається самим фактом заявки на участь. (Зрозуміло, в «конкурсі за заявками від заінтересованих осіб» перемогти нескладно.) Не дивлячись на відсутність будь-якої цінності таких знаків (крім витрат на їх придбання), їхні імперативи працюють. (Та ми самі, бувало, радили тим, хто хотів отримати відзнаку без факту перемоги чи навіть дослідження, самостійно зробити собі гарну медаль за власним дизайном і не морочити голову. Ви не повірите, але пару раз невдалі покупці так і вчиняли! :))
Вам вирішувати, яким з перерахованих нагород варто довіряти, результати яких конкурсних заходів ви впевнено можете назвати відкритими, прозорими, чесними і об’єктивними.
Is the list of participants incomplete or inaccurate?
Some participant is not listed, or vise versa, it's necessary to remove the nominee which has gone out of market?
Please inform the organizers of the survey about that!
The participant which took the 1st place in this rating is by opinion of Ukrainian consumers is the best choice in 2020, recommendation of consumers #1 in the category “National trade marks award”.
Using this rating is only possible with obligatory link to the source. Details…
This rating was built as a result of the study of social preferences in 2020,
under the “Favorites of Success” Contest in Ukraine and it’s the free information.
In case of full or partial republishing of the information drawn from this rating,
it is obligatory to mention the name of the “Favorites of Success” Contest in printed publications,
or put an active hyperlink to this page in the electronic media.
Participants of the contest (not excluding the leader) can also freely use this information in their news, press releases, reports and other PR-communications.
However, it should be understood that the image of the contest awards, such like “Favorite of Success – 2020” medal,
which is awarded to the winners at the annual awards ceremony, as well as official winner status &mdashl is the registered Trademarks, and
their use requires permission, license.
Participating in public events and contest receiving the award at the annual holiday show, and/or
obtaining an official permission to use the medal image from the event organizer,
the Contest winners proving support which allows to Contest to implement its activities on
public opinion research with the annual publication of ratings in free access. Together with the license
winner receives a number of additional benefits, including massive PR-campaign in mass media (on the Internet, in the press and on TV).
Leader of this rating has an opportunity to get benefits of the rights and privileges of winner,
the “Favorite of Consumers”. The winner may be represented in the status of the best choice in the category “National trade marks award”,
and receive an award, a gold medal “Favorite of Success – 2020”, on an annual
awards ceremony, along with the right to use its image in the advertising and labeling.
Details…